Naš školski kurikulum i godišnji plan i program rada škole su kvalitetno napravljeni, vrlo dobro planiramo nastavu, poučavanje i učenje, dobar nam je nastavni proces, izvrsna organizacija vježbi i praktične nastave, briga o učenicima posebno učenicima s teškoćama u razvoju, kvalitetan proces praćenja i ocjenjivanja učenika, provođenje svih vrsta ispita u skladu sa zakonskim propisima. Nadalje se možemo pohvaliti izvrsnim uspjesima naših učenika na natjecanjima i sudjelovanje na međunarodnim natjecanjima, vrlo dobri materijalno tehnički uvjeti za izvođenje nastave, postavljeni prioriteti u korištenju financijskih resursa i financiranje iz vlastitih izvora, veliki broj mentora i savjetnika, naglasak na cjeloživotnom obrazovanju, sudjelovanje u brojnim EU projektima, kvalitetno rukovođenje školom i dobra suradnja sa lokalnom zajednicom. U školi se redovno obilježavaju važni datumi, te postoji bogatstvo aktivnosti za učenike. Pedagoginja i psihologinja detaljno su razradili školski preventivni program. Povećali smo broj individualnih konzultacija što pozitivno utječe na sve bolje međusobne odnose između učenika. Posebno su se usmjerile na učenike s teškoćama u razvoju.
Neke od teškoća s kojima se još uvijek susrećemo su nedovoljno razrađen program za podršku polaznicima u procesu učenja, slabiji interes za upis u zanimanja u području tekstila i ostalih usluga, usavršavanje modela praćenja učenika nakon završetka obrazovanja te dodatna opremljenost škole/radionica za zanimanje autolakirer. Istaknuli bi kako smo pronašli dobar model oko upisa učenika u zanimanja u kojima nisu imali interes. Pokazalo se kako je održavanje radionica namijenjenih učenicima 8. razreda u području zanimanja od iznimne važnosti kao i direktan kontakt s učenicima. Osim toga, prednost predstavljaju i stipendije Ministarstva obrta i poduzetništva.