U veljači, ožujku i travnju učenici uključeni u projekt Hand made, svoje slobodno vrijeme iskoristi su vrlo edukativno i kreativno. Uspjeli smo odraditi sve predviđene edukacije, a one su redom, kod glavnih gradskih dionika grada Vinkovaca, suradnika u projektu:
1. Turistička zajednica grada Vinkovaca
Ova aktivnost održala će se u prvom mjesecu provedbe projekta, za 14-ero učenika i mentora. Upoznali smo se s radom i aktivnostima iste, kako bi povećali svoju svijest o mogućnosti primjene svojih strukovnih zanimanja.
2. Agencija za razvoj i investicije grada Vinkovaca Via d.o.o.
Međusektorsko gospodarsko povezivanje i razvijanje poduzetničkog duha kod učenika oplemenila je razvojna agencija, kroz primjere dobre prakse. Demonstrirali su nam dobru praksu u razmišljanju, pripremi i provedbi projektnih zadataka.
3. Gradski muzej grada Vinkovaca
Gradski muzej grada Vinkovaca ukazao nam je detalje o načinu života u povijesti ovoga područja, strukama kojima su se tadašnji žitelji grada Vinkovaca i okolnih područja bavili, te upoznati ih sa bogatom kulturnom baštinom ovoga područja.
Zatim, radionice kod zaposlenika naše škole, također u funkciji suradnika u projektu:
4. Radionica Psiholoških kompetencija
Stefanie Horvat, psiholog naše škole, svojim je stručnim pristupom održala radionicu za učenike te ih podučila kako njegovati strpljenje, preciznost i upornost te razvijati osobne potencijale učenika. Poticati kvalitetne, prijateljske i pozitivne odnose među učenicima, suradničko učenje i rad u timu, kratka je vizija ove radionice.
5. Radionica Digitalnog usavršavanja
Nastavnica informatike Tatjana Alerić,predvodi radionicu, koja je još uvijek u tijeku. Radionica demonstrira na koji način i kojima tehnikama pripremati modele za izradu šablone naše interaktivne igre, koja će nam biti baza pri svakoj radionici naših učenika.
6. Radionica Vještine prezentiranja
Katarina Tomašević, nastavnica hrvatskog jezika, održala je radionicu za nadarene učenike, putem koje su učenici stekli nove vještine u prezentiranju sadržaja interaktivne igre, vođenje radionice i važnosti govora tijela i dikcije.
7. Radionica Osnove ekonomije
Nastavnica stručnih predmeta u turizmu i ugostiteljstvu Maja Vidić, radionicu je bazirala se na obradi i pojašnjenju osnovnih ekonomskih pojmova kao što su nabava, proizvodnja, kontrola kvalitete, logistika, prodaja, usluge nakon prodaje, pregovaranje, nepredviđene situacije itd.. Cilj ove radionice je nadarene učenike dodatno pripremiti za izradu same interaktivne igre, kojoj su ovi pojmovi prijeko potrebni.
Zahvaljujemo se kolegama nastavnicima i ostalim suradnicima, koji su uvidjeli potencijal naših učenika i ovoga projekta.
Produbljivanjem sadržaja iz društveno- humanističkih područja, učenici su stekli dodatno znanje i samopouzdanje za narednih deset radionica koje nam slijede. Osmislili su pravila i konstrukciju same igre, kao i vizualnu prepoznatljivost. Veselimo se prenošenju znanja, kroz zabavan i edukativan prikaz ekonomskih vještina.
Mentor projekta: Maja Vidić